خرید آنلاین فرش ماشینی

خرید آنلاین فرش ماشینی

خرید آنلاین به چه معناست ؟

چرا خرید آنلاین بهره وری بالاتری دارد ؟

خرید آنلاین با سایر خرید ها چه تفاوتی دارد ؟

خرید آنلاین

خرید آنلاین به معنای خرید در لحظه از طریق اینترنت است. واژه ای است که نیمی فارسی ونیمی بیگانه است. که امروز بسیار به گوش میخورد.  خرید انلاین وبرخط کمک میکند که در لحظه جنسی را که پسند کرده اید بخرید. در این زمان پشتیبانان سایت در ارتباط با شما قرار میگیرند وشما را در زمینه خرید راهنمایی میکنند. درست مثل خرید درب مغازه که فروشنده به محض ورود شما به مغازه جهت راهنماییتان نزدیک شما میاید وشروع به توضیح دادن در مورد جنس میکند. مشاوره در خرید انلاین نیز همین گونه است. شما در هرزمینه ای که سول داشته باشید. شما را راهنمایی میکنند. در زمان حال خرید وفروش ها به سمت اینترنتی شدن پیش میروند. در چند سال آینده شاهد این موضوع خواهیم بود که مغازه ها همه به صورت مجازی خواند بود وتبدیل به فروشگاه های اینترنتی خواهند شد. پس اگر تاکنون خرید اینترنتی انجام نداده اید یا در مورد این نوع خرید اطلاعات کاملی ندارید ،به شما پیشنهاد میکنم که دست به کار شوید وهم اکنون به سراغ به مقاله خرید اینترنتی بروید تا آگاهیتان در این زمینه بیشتر شود.

خرید انلاین چگونه است ؟

شامل مراحل زیر است :

1)اگر تمایل دارید از سایت خاصی خرید کنید آدرس ان را در گوگل سرچ میزنید.

2)برخی افراد سایت خاصی مدنظرشا نیست ونام محصول دلخواهشان را سرچ میزنند  از این طریق سایت هایی که در صفحه اول گوگل ظاهر میشوند که متناسب با سرچ شما بوده اند.

3)به مرحله ای میرسید که میخواهید انتخاب کنید .

موضوع اصلی بحث ما خرید آنلاین فرش ماشینی است .به همین دلیل از اینجا به بعد فرش محصول مورد نظر برای خریداری است.

فرض کنید میخواهید فرش ماشینی خریداری کنید شما در گوگل میتوانید فرش ماشینی 700 شانه ،1000 شانه ،1200شانه  سرچ بزنید .صفحاتی برای شما بالا میاید .

در بخش بعد شما وارد دسته ای که انتخاب کرده اید میشوید .که خود به چند دسته تقسیم بندی میشود. یه طور نمونه اگر فرش ماشینی 1200شانه را انتخاب کرده باشید سه زیر منو میبینید :

فرش ماشینی 1200شانه برجسته

فرش ماشینی 1200شانه غیر برجسته

فرش ماشینی1200شانه لایت (کارخانه فرش آریامهر این سه دسته را تولید میکند )

بعد هر کدام این زیر منوها شامل صفحاتی است که  طرحهای مختلف در ان وجود دارد .میتوانید هم طرح های سنتی وهم طرحهای مدرن درانها بیابید.

در بخش بعد شما انتخابتان را انجام میدهید و سراغ خرید میروید. البته قبل از خرید به عضویت سایت در میایید وسپس ادامه مسیر را طی میکنید. در بخش اخر هم نیاز به کارت و رمز دوم است تا خریدتان تکمیل شود که اگر بااین فرایند اشنایی ندارید به مقاله 10نکته در خرید اینترنتی مراجعه کنید درانجا توضیحات به طور کامل داده شده است .در این زمان خرید به پایان میرسد. شما منتظر میمانید تا محصول درب منزل به دست شما برسد. محصول به دست شما رسید اگر ان محصول مورد نظرتان نبود شما تا هفت روز میتوانید باز گردانید .

البته شما قبل از خرید میتوانید فرش مورد نظرتان را در تست دکور امتحان کنید.

حتما قبل از خرید از سایت مورد نظر اطمینان حاصل فرمایید. چگونه تخشیص دهیم که سایت مورد نظر قابل اعمتاد است ؟مقاله نماد الکترونیکی یا نشان الکترونیکی را مطالعه کنید .

4)در مرحله اخر با اطمینان خاطر خرید کنید. با یکبار خرید اینترنتی همیشه اینترنتی خرید خواهید کرد به شرط انکه با دقت کافی خرید انجام داده باشید.

 

 

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی