خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

چقدر در مورد خرید مستقیم فرش از کارخانه اطلاعات دارید؟
خرید مستقیم فرش از کارخانه چه ارتباطی با فرش ماشینی ارزان قیمت دارد؟
به نظرتان خرید مستقیم فرش از کارخانه، خرید مقرون به صرفه‌ای است؟
آیا تاکنون اینترنتی خرید کرده‌اید؟؟
چقدر اعتماد به سایت‌های اینترنتی دارید؟؟

در چند دهه اخیر، یافتن شرکت‌های فرش معتبر برای خرید کار سخت و دشواری بود. اما با گذشت زمان و با روی کار آمدن مبادلات الکترونیکی، شناخت کارخانه‌های معتبر آسان شد. بنابراین با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های مختلفی برای خرید به وجود آمد که امروزه اکثر خریداران و تولیدکنندگان فرش‌های ماشینی بهترین نوع خرید را، خرید مستقیم فرش از کارخانه می‌دانند.

خرید بدون واسطه فرش

نقش دلان در این زمینه چقدر است؟
آیا تاکنون فکرکرده اید که یک فرش تا به دست شما برسد چند دست چرخیده و چند نفر این وسط، واسطه شده اند ؟؟؟؟بهتر است خود را به زحمت نیاندازید و از طریق همین فروشگاه‌های حوالی خودتان فرش دلخواه خود را بیابید. اما تا به حال فکرکرده‌اید که دلالان بسیار سود می‌برند در حالی که شما می‌توانید با بودجه کم فرش بهتری را خریداری کنید.  

مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه

1)خرید فرش با قیمتی مناسب نسبت به فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها
2)تنوع زیاد فرش در کارخانه
3)خرید فرش با کیفیت بهتر در کارخانه
4)تحویل فاکتور و ضمانت نامه

یکی از دلایل شایع افراد برای خرید اینترنتی فرش از کارخانه این است که زمانی زیادی را هدر نمی‌دهند و نیازی نیست تا مسافت طولانی را برای خرید طی کنند. برای شروع خرید اینترنتی، لازم است یک سایت معتبر از کارخانه را بیابید؛ سپس تمام مدل‌های فرش را بررسی کرده و در آخر اقدام به خرید کنید.

خرید با ضمانت فرش

ضمانت نامه یا گارانتی یکی از ویژگی‌های مهم اکثر افراد در زمان خرید کالا است. بنابراین خرید مستقیم فرش از کارخانه، بهترین و معتبرترین نوع خرید برای افرادیست که به ضمانت نامه اهمیت زیادی می‌دهند.
شرکت فرش آریامهر، می‌کوشد که در کنار طرح‌های زیبا و متنوع، فرشی با کیفیت به مشتریان عرضه کند.شرکت آریامهر، بهترین انتخاب برای خرید مستقیم فرش از کارخانه می‌باشد؛ زیرا به دو دلیل:

1. فرش‌های با قیمتی مناسب تولید و عرضه می‌کند.
2. تمام فرش‌ها دارای ضمانت نامه 5 ساله می‌باشد
و همچنین اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نوع الیاف فرش

در بحث خرید مستقیم فرش از کارخانه، می‌توان گفت تمام فرش‌های شرکت آریامهر از الیافی به نام آکرولیک و پنبه تولید می‌شوند که باعث افزایش دوام و استحکام فرش می‌شود. نخ آکرولیک سبب کاهش پرزدهی فرش و تثبیت حرارتی در برابر گرما می‌شود و هم چنین دارای بافتی ظریف است. مورد دیگری که در کیفیت فرش تاثیر دارد، تراکم مناسب است.

امکانات سایت آریامهر

سایت شرکت فرش آریامهر، دارای یکسری اطلاعاتی است که به مشتریان و خریداران در زمان خرید کمک می‌کند تا به بهترین نحو خرید خود را به پایان رسانند.
1.    شرکت آریامهر، تمام فرش‌های خود را با مشخصات کامل نظیر تعداد گره در متر مربع، ارتفاع نخ خاب، جنس نخ خاب، جنس نخ پود معرفی کرده است.   
2.    تمام محصولات در دسته‌های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه دسته بندی شده‌اند.
3.    برای خرید اینترنتی می‌توانید قبل از خرید در قسمت دکور تست کرده سپس خرید کنید.
4.    در خرید مستقیم فرش از کارخانه به صورت اینترنتی می‌توانید وجه پرداختی را در زمان تحویل فرش درب منزل پرداخت کنید.

ملاک انتخاب فرش

انتخاب یک فرش مناسب ملاک های خاص خود را دارد .همیشه ملاک اول شما برای خرید فرش این نباشد که فرشی تنها با قیمت مناسب خریداری کنید .ملاک این باشد که فرش باکیفیت وقیمت مناسب تهیه   کنید ؛زیرا از نظر اقتصادی اگر به این قضیه نگاه کنیم بازهم به صرفه است که فرش با کیفیت برتر انتخاب کنیم زیرا که اگر فرش با کیفیت پایین انتخاب کنیم اینده ای نه چندان دور دوباره باید فرش بخریم و این نیز بار اقتصادی برای شما دارد .

کوچکترین موارد شاید در جلوه نمودن فرشتان دخیل باشد مثل نور پزردازی خانه شاید اگر نور خانه کافی نباشد فرش جلوه خودرا نداشته باشد .پس بهتر است کوچکترین موارد را در نظر بگیریم .خرید مستقیم فرش از کارخانه مزایای بسیاری دارد که در مورد انها صحبت کردیم .خرید مستقیم فرش  از کارخانه می تواند یک تجربه جدید باشد .تجربه ای که به امتحان کردنش  می ارزد .  خرید مستقیم فرش از کارخانه هرچه بیشتر از مزیت هایش بگویم بازهم برای گفت وگو جای سخن هست .خرید مستقیم فرش از کارخانه درزندگی شما نقش بسزایی خواهد داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های خرید مستقیم فرش از کارخانه، این است که شما با خرید حضوری فرش در شهر کاشان که قطب تولید فرش در منطقه است، با شهر تاریخی آشنا خواهید شد. در شرکت فرش آریامهر علاوه بر صنعت فرش، در صنعت گلیم و گبه هم فعالیت دارد.

تمام صحبت هایی که در بالا انجام شد حاصل تجربه وتحقیقاتی است که صورت گرفته است ،تجربه نشان می دهد که خرید مستقیم فرش از کارخانه می تواند بهترین گزینه برایتان باشد .دلایلی که در متن برایتان گفته شد هرکدام هزاران حرف در خود دارند که با کمی تأمل در این رابطه می توانید به انتخابی دقیق دست یابید .
 

 

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

رنگرزی
شنبه 06 بهمن 1397

رنگرزی

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی