فروش اینترنتی فرش ماشینی

فروش اینترنتی فرش ماشینی

وقتی درمورد فروش اینترنتی فرش ماشینی صحبت میکنیم یعنی باید پیش زمینه هایی از قبل تهیه کرده باشیم .از ایجاد سایت یا شبکه های اجتماعی گرفته تا تهیه و انبار جنس مورد نظر تا بتوانیم به بهترین شکل نیاز کاربران را پاسخگو باشیم.

فروش اینترنتی در زمینه فرش نیاز دارد تا مواردی را کنار یکدیگر قرار گیرد تا کاربر به مشتری تبدیل شود.تبدیل کاربر به مشتری وهمچنین تبدیل مشتری به مشتری دائم همه مستلزم این است که همه چیز هدفمند پیش برود. هدفمند بودن نیازمند نقشه راه است. نقشه راه خود معلول تشکیل اتاق فکر است. اگردر مشاغل مختلف کارها کاملا تخصص صورت بگیرد یا اصطلاحا همه بر سرکاری که تخصصش را دارند باشند از این رو میشود با تشکیل اتاق فکر به نتیجه وهدف خود رسید.

از این رو صاحبان مشاغل با انتخاب نیروهای مجرب ومتخصص میتوانند  در دستیابی به اهدافشان یاری شوند. فروش اینترنتی تجربه به همراه تخصص نیاز دارد.

یکی از موارد غیر قابل انکار ایجاد حس اعتماد برای کاربران است . برای ایجاد حس اعتماد گرفتن بازخورد به صورت فیلم ، صوت ، تصویر از کاربرانی است که از فروشگاه مورد نظر خرید کرده اند. که میتوان حتی از مشتریان درخواست کنیم بعد از تحویل فرش ، نظر در مورد خرید از فروشگاه فرش ماشینی بدهند. نظرات مشتریان برای صاحبان مشاغل میتواند نقشه راه برای رسیدن به موفقیت در کسب وکار باشد. اینکه مشتری رضایت از کالا داشته باشد میتواند خود تبلیغ برای کار شما باشد. رضایت مشتری نشان از کیفیت ودرجه یک بودن جنس دارد. نظرات مشتریان میتواند کمک کند که سالیان دراز نام برند شما بر سرزبانها بماند. رضایت مشتری زمانی وجود دارد ،همچنین زمانی نام شرکت شما به یک برند تبدیل میشود که بهترین فرش ماشینی را به مشتری تحویل داده باشید. (البته این نمونه در زمینه فرش ماشینی است .)

تاریخچه خرید و فروش:

امروز میخواهیم در مورد فروش اینترنتی فرش ماشینی صحبت کنیم. ورود اینترنت به جامعه ایران ابتدا با مشکلاتی مواجه بود. اما با گذشت زمان اینترنت خودش را بیشتر در دل مردمان سرزمینان جا کرد .انقدر در زندگی از اینترنت وفضای مجازی استفاده میکنیم که نبودش به شدت آشکار است. به هر حال اینترنت برای ادامه  پیمودن مسیرش در این کشور راه خود را هموار کرده است. خرید وفروش ها از زمان قدیم تاکنون دستخوش تغییرات زیادی بوده است. اوایل مبادله ی کالا با کالا بود،اشکالات بزرگی در این روش مبادله بود یکی از اشکالاتش این است که شاید فروشنده یا مشتری به ان جنسی که طرف مقابل برای تعویض در دست داشت احتیاجی نداشت.از این رو این روش کنار گذاشته شد. روش بعدی که در پیش گرفتند این بود که هر کس درحرفه ای که بلد است مشغول شود وبه ازای کاری که برای بقیه انجام دهد وجهی دریافت کند. خب این وجه چه باید باشد؟ پول سبب اشتراک افراد برای خرید وفروش میشد. از همین رو پول کشف و وارد معاملات شد.این روند قرنها ادامه داشت تا اینکه اینترنت وارد زندگی وخانه وجامعه وشغل افراد شد. ابتدا خرید ها با وجود اینترنت باز به روال قبل بود اما با توجه به پیشرفتی که جوامع در زمینه های علم وفناوری کردند اینترنت نیز به بازار خرید وفروش تبدیل شد. اوایل افراد خرید وفروش کمتری دراین فضا انجام میدادند. اما هم اکنون میشود گفت مبادله پول ازشخصی به شخصی دیگر یا حتی  در موارد وسیع تر تمامی اسناد در بین شرکت های بزرگ همه با اینترنت منتقل میشود. این انتقال مزایای زیادی دارد وکنار ان عیوب کوچکی نیز دارد .عیوبی ان انقدر کوچک وپیش پا افتاده است که در کنار مزایای ان اصلا به چشم نمیاید. خب اینترنت در تناسب مستقیم با دنیای سیگنالهاست. دنیای 0و1که افراد با تحصیل در علوم مختلف به ان پی میبرند .هر روز در به روز شدن ان کمک میکنند.

ایا تا به حال اینترنتی فروش انجام داده اید ؟

به نظرتان این کار ،خوب است ؟

چقدر در این کار موفق شده اید؟

چقدر توانسته اید رضایت مشتریان خود را جلب کنید؟

موضوع اصلی مبحث ما فروش اینترنتی فرش ماشینی است.

فروش اینترنتی در کنار خرید وفروش نیازمند بازاریابی است. چون انقدر تنوع محصولات بالارفت که بازاریابی هم اکنون تنها میتواند جوابگو باشد.  اینترنت دنیایی است که قرار است متن ها نوشته ها یا صداها جایگزین خود افراد شود. حتما تا به حال به این موقعیت برخورد کرده اید که زمانی که وارد فروشگاه میشوید فروشنده از همان ابتدا تا انتها در مورد جنسی که نگاه شما روی ان است توضیح میدهد و در آخر هم یا خرید میکنید یا نه ،اگر خرید کردید یعنی او توانسته شما را مجاب کند . این مجاب کردن در فضای اینترنت تنها با متن صورت میگیرد. من متن مینویسم وشما را مجاب میکند.اما لازمه این که متن موثر واقع شود چیست ؟

لازمه اینکه متن موثر واقع شود این است که حقایق گفته شود. از طرفی کیفیت ان محصول انقدر بالاباشد که با گفتن نامش شخص خود به خودمجاب شود. مانند فرش کاشان. زمانی که  اسم فرش کاشان گفته میشود در ذهن تمامی افراد  کیفیت وظرافت  ودر عین زیبایی نقش میبیندد. خود نام فرش کاشان به تنهایی گویای تمامی تبلیغات وبازاریابی ها هست.

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی