فرش ماشینی با تخفیف

فرش ماشینی با تخفیف

افزایش روز افزون کارخانه های فرش ماشینی، رقابت در فروش را بین رقبا بیشتر کرده است که گهگاهی این رقابت را می توان به سود مشتری دانست. چرا که رقابت در فروش بین کارخانه های فرش ماشینی باعث می شود تا تخفیف هایی را به مشتریان دهند و یا این که با طرح های پیشنهادی زیادی مشتریان را به سمت خرید محصولات شان جذب کنند.همان طور که مشهود است امروزه تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی و هم چنین کیفیت ماشین آلات بافندگی باعث شده است تا هر سلیقه ای پوشش داده شود. حدود 90 درصد افراد از فرش ماشینی برای زیبایی دکوراسیون خود استفاده می کنند. دلیل این که فرش ماشینی درصد زیادی از افراد را به سمت خود جذب کرده است، ارزان تر بودن آن نسبت به فرش دستبافت است و این که خیلی از افراد توان خرید فرش دستبافت را ندارند و از این رو به خرید فرش ماشینی روی می آورند. برخی از افراد هم تمایل دارند تا هر سال دکوراسیون خود را تغییر دهند و همان طور که می دانید فرش هم یکی از اجزای اصلی در هر دکوراسیونی است و بالطبع با تغییر کلیه ی وسایل دکوراسیون، فرش هم باید تغییر پیدا کند. اما اگر فرش شما دستبافت باشد این تغییر امکان پذیر نیست چون ممکن است هر ساله بودجه ی زیادی را از شما مطالبه کند.به روز شدن ماشین آلات بافنده ی فرش باعث شده تا کیفیت فرش ها هم بهتر شود و مسلما کیفیت بهتر قیمت بالاتری هم دارد. پس برای خرید فرش ماشینی خود همیشه به دنبال ارزانی نروید. چرا که ممکن است فرش ارزانی که تهیه می کنید نتواند شما را راضی نگه دارد.(البته این نکته حائز اهمیت است که همیشه فرش ماشینی ارزان نشان از بی کیفیت بودن فرش نیست ، اما لازم است تا در هنگام خرید فرش ماشینی ارزان حتما دقت کنید که در کنار قیمت مناسب فرش با کیفیت نیز تهیه کنید.)

خرید فرش جهیزیه با تخفیف

اما اگر به فکر خرید فرش جهیزیه هستید و یا اگر نزدیک عید است و به فکر تعویض دکوراسیون خود و البته فرش های منزل هستید ، می توانید از طرح های تخفیفی که هر ساله شرکت های فرش آن ها را برگزار می کنند بهره بگیرید. در واقع بهتر است بگوییم که تخفیف های مختلف را از دست ندهید. مثل تخفیف های اخر فصل ، تخفیف های مناسبتی و.....

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه یک روش دیگری که برای خرید ارزان‌‌‌تر فرش ماشینی خود می توانید داشته باشید، خرید مستقیم فرش از کارخانه است. برای این مدل خرید کردن همیشه می توانید اقدام کنید. زیرا دیگر نیازی نیست تا منتظر کارخانه ها بمانید تا یک طرح تخفیفی یا یک طرح ویژه را برای شما در نظر بگیرند. حتی بعضی از طرح های تخفیفی هم ممکن است با شرایط شما جور نباشند و نتوانید از آن استفاده کنید. مثلا ممکن است یک طرح وجود داشته باشد تا شما فرش ماشینی تان را با همان قیمت اصلی و در ده قسط پرداخت کنید. حتی اگر به شما بگویند که برای استفاده از این طرح نیازی به پیش پرداخت نیست، باز هم ممکن است خیلی از افراد از این طرح استقبالی نکنند. زیرا ممکن است خیلی ها از داشتن قسط های ماهیانه خوششان نیاید و یا این که بخواهند همان فرش ماشینی را نقدا اما با قیمتی پایین تر از قیمت الان پرداخت کنند. پس ما برای شما خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه را پیشنهاد می کنیم. زیرا با این کار علاوه بر حذف واسطه ها می توانید با قیمت واقعی و حتی ارزان تر فرش خود را خریداری کنید. این گونه دیگر برای خرید هر ساله ی فرش نیازی نیست تا مبالغ هنگفتی را بپردازید. ضمن این که این روش یک روش دم دستی محسوب می شود که می توانید هر زمان از آن بهره ببرید. پس به جای این که منتظر طرح های تخفیفی کارخانه های فرش ماشینی بشینید بهتر است تا مستقیما سری به کارخانه ای که قصد خرید فرش ماشینی از آن را دارید بزنید و فرش خود را با قیمتی ارزان تر و مناسب تر خریداری کنید.

شگرد تبلیغاتی

در برخی موارد شاهد این موضوع هستیم که صاحبان مشاغل شگرد تبلیغاتیشان این است که با زدن برچسب  تخفیف بر محصولات  مشتری را به سمت محصول خود جذب کنند. برخی صاحبان مشاغل سعی در جذب مشتری دارند و محصول با کیفیت خود را با تخفیف می فروشند و در مقابل برخی صاحبان مشاغل،  محصول بی کیفیت خود را میخواهند به فروش برسانند. از این رو مشتری برای خرید فرش ماشینی لازم است تا آگاهی کامل داشته باشد . تا بتواند تشخیص بدهد که محصولی که با تخفیف به فروش میرسد با کیفیت است یا بی کیفیت .

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی