فرش جلو مبلی

فرش جلو مبلی

فرش یک قطعه کلیدی دکوراسیون برای ایجاد یک فضای منسجم است .در هنگام خرید فرش ماشینی باید هر از عناصر اتاق را در نظر بگیرید .فرش ،مبلمان،آثار هنری ،...همه در کنار هم باید همانند یک خانواده عمل کنند و از نظر زیبایی شناختی هماهنگی کامل با هم داشته باشند. 

فرش جلو مبلی چیست ؟

برخی افراد فرش جلو مبلی را همان فرشی میدانند که در سالن پهن میشود.قبل از اینکه وارد مبحث فرش جلو مبلی شویم لازم است این نکته را عنوان کنم که خرید بهترین فرش ماشینی مدنظرتان باشد. چون جایگاه خاص و مهمی دارد.دو حالت برای فرش جلو مبلی وجود دارد .حالت اول این است که شما قصد ندارید فرشی دیگر برای جلو میل تهیه کنید وبه همان فرش سالن پذیرایی بسنده میکنید.حالت دوم این است که شما پذیرایی را فرش کرده اید اما جلو مبلتان خالی است .یکی از دلایل خالی گذاشتن جلوی مبل این بوده که معماری خانه به گونه ای بوه که شما هرگونه که فرش پهن کرده اید فرشها با خانه هماهنگی کامل نداشته است.فرش جلو مبلی بهتر است از بین فرشهای ماشینی انتخاب شود. از بین فرش ماشینی 1200شانه ،فرش ماشینی 1000شانه،700شانه یا حتی فرشهای طرح 700شانه انتخاب شود.

معماری خانه

اگر معماری خانه گرد باشد وشما فرش مستطیلی در ان پهن کنید. در این حالت به دلیل شکل ومعماری منحصر به فرد خانه این شکل احتمال اینکه تمام خانه فرش شود یا قسمتی از ان فرش نداشته باشد زیاد است البته ناگفته نماند که کمتر کسی این کار را انجام میدهد.فرش جلو مبلی

اگر معماری خانه شما مستطیلی باشد میتوانید هم فرش گرد وهم فرش مستطیلی پهن کنید.

لقب فرش جلو مبلی به چه فرشی بیشتر داده شده است؟

در اکثریت موارد شاهد چیدمان گرد مبلمان در خانه هستیم .این چیدمانها با فرش گرد همخوانی وحتی جلوه بیشتری پیدا میکنند. فرشهای مستطیلی در ابعاد کوچک نیز برای این منظور استفاده میشوند. لقب فرش جلو مبلی به تمامی انوع فرش تعلق میگیرد .اما از بین همه زیباترینشان به فرشهای گرد تعلق میگیرد.

ایده ای که برای دکوراسیون خانه های مستطیلی اخیرا مورد پسند است واستفاده از این ایده ها رایج شده است، این است که خانه را به چند بخش تقسیم بندی میکنند. جایی که در نقطه کانونی خانه قرار دارد و در انجا مبلمان خانه را گرد میچینند بخش کوچکی از فضای کلی خانه را به این قسمت اختصاص میدهند. بخش بزرگتر خانه که باقی مانده وعموما در حال حاضر با میز ناهارخوری و دکور وتلوزیون متعلقاتش پر میشود شامل یک یا چند تکه فرش بزرگ میشود. در این چیدمان شما بهتر وزیباترین شکلی میتوانید بچینید خرید یک فرش گرد برای همان منطقه ای است مبلمان را چیده اید.

 آیا فرش فانتزی برای فرش جلومبلی مناسب است ؟

فرش فانتزی به عنوان فرش جلو مبلی اصلا مناسب نیست. فرشهای فانتزی تنها برای اتاق خواب مناسب هستند.

برای خرید فرش جلو مبلی در نظر داشته باشید که این فرش کاملا در دید مهمان است بنابراین فرش با بهترین جنس را برای جلوی مبل انتخاب کنید. بهترین جنس برای این کاربری ،الیاف آکریلیک است که به الیاف پشم از نظر جنس نزدیکتر است. بنابراین در نظر داشته باشید که فرشهای فانتزی مناسب کار شما نیستند.

در عکسی که مشاهده میکنید ،فرش شگی را به عنوان فرش جلو مبلی استفاده میکنند. اما به لحاظ دکوراسیون و چیدمان اصلا مناسب نیست. دومین انتقادی که به این چیدمان داریم این است که فرش جلو مبلی به طور کامل جلوی مبل را باید به طور کامل بگیرد. این در حالی است که به طور کامل جلوی مبل گرفته نشده است.

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی