خرید فرش اتاق خواب

خرید فرش اتاق خواب

در هنگام خریدفرش اتاق خواب  افراد دچار تردید میشوند که برای اتاق خواب فرش بخرند یا نه ؟ برخی تردید دارند که فرش بخرند یا اتاق خواب را موکت کنند؟دسته ای دیگری وجود دارند که تردید برسر این موضوع دارند که فرش با چه جنسی بخرند ؟ عروس خانوم ها میپرسند چه فرشی برای اتاق خواب بخریم؟ برخی تردید دارند که فرش چند شانه بخرند؟(فرش ماشینی 1200شانه؟ فرش ماشینی 1000شانه یا فرش ماشینی 700شانه)

 

فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب با سلامت شما در ارتباط است. فرشهای شگی ،فرشهای شنل برای اتاق خواب مناسب نیستند. فرشهایی که الیاف انها از جنس نایلونی است برای اتاق خواب مناسب نیستند.

 

فرشی که برای سالن خانه انتخاب میکنیم شاید مهمترین ملاکی برای ان درنظر بگیریم این باشد که کیفیت بالایی داشته باشد و از زیبایی وظرافت برخوردار باشد. اما مگر چقدر با این فرشها در ارتباط هستیم. شاید حداکثر زمانی که در سالن پذیرایی باشیم ،زمانی باشد که برایمان مهمان امده باشد. این در حالی است که از 24ساعت شبانه روز شما دست کم 8 ساعت را در اتاق خواب سپری میکنید. این سپری کردن 8ساعت زمان در اتاق به شما این نکته را القا میکند که برخی بیماری هایی که اصطلاحا بالینی هستند از طریق همین اتاق خواب شما به انها مبتلا شده اید.برخی بیماری های حساسیتی درست با همین موضوع در ارتباط هستند. شاید باورتان نشود ولی برخی بیماری ها بخاطر بالشتی است که زیر سر شما قرار دارد. تمامی چیزهایی که در اتاق خواب در کنار شما هستند با سلامت شما در ارتباط هستند. بنابراین موضوع خرید فرش خوب ومناسب را برای اتاق خواب جدی بگیرید.

فرش اتاق خواب عروس

عروس خانم های عزیز برای خرید فرش مراجعه میکنند .مشاهده شده است که فرشهای فانتزی را برای اتاق خواب میخرند. این فرشها برای اتاق خواب مشکلی ندارد. اما اگر بخواهید با خیال راحت تری فرش اتاق خواب بخرید میتوانید به سراغ فرش ماشینی 1000شانه یافرش ماشینی 700شانه بروید .این فرشها از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.میتوانید یک فرش 6متری 1000شانه بخرید. در کنار اینکه جنس با کیفیت خرید کرده اید و سلامت خودرا به خطر نیانداخته اید ،هزینه زیادی هم بابت فرش اتاق خواب پرداخت نکرده اید. بنابراین بهترین فرش اتاق خواب مخصوصا عروس خانم ها که میخواهند چیدمان خانه شان زیباتر شود ، فرش ماشینی 700شانه یا 1000شانه است. البته فرش ماشینی 1200شانه نیز از همه بهتر است اما خب چون قیمت ان بالاست برای اتاق خواب پیشنهاد نمیکنم.

فرش اتاق خواب کودک

در هنگام خرید سیسمونی فرش اتاق خواب کودک یکی از مهمترین خریدهاست که زمان کافی باید صرف ان شود.

بانوی عزیزی که مادر شده اید،شما از حالا مسولیت سلامتی فرزندتان را برعهده دارید. یکی از راههای مراقبت از سلامت کودکتان این است که فرش با جنس خوب انتخاب کنید.

فرش اتاق خواب جدید

اگربه دنبال اخرین مدههای روز هستید وبرایتان اهیمت دارد که چیدمان اتاق خوابتان چگونه باشد حتما به فرش اتاق خواب اهمیت لازم را بدهید. در چند سال اخیر افراد برای خرید فرش اتاق خواب به سمت گلیم فرشها وگبه ها روی آورده اند. شاید یکی از دلایلش این باشد که گلیم فرشها وگبه ها قیمت مناسبتری دارند.

فرش گرد

برخی افراد فرش های گرد را برای اتاق خواب بیشتر میپسندند. زیرا فرش گرد برای محیط های کوچک مثل اتاق خواب وآشپزخانه جلوه بیشتری از خود نشان میدهند.

پس هنگامی که خواستید فرش آشپزخانه بخرید یکی از گزینه هایتان فرش گرد باشد. البته کف پوش اتاق در انتخاب فرش اتاق خواب موثر است.

اگر کف اتاق خانه شما پارکت است شما میتوانید از فرشهای گرد انتخاب کنید به گونه ای که پای تخت خواب شما را دربربگیرد اما اگر بقیه اتاق را نگرفت اشکالی ندارد.

اگر کف اتاق خواب خانه تان سرامیک است سعی کنید بیشتر ان را بپوشانید. یعنی برای خرید فرش اتاق خواب متراژ را با کسر اندازه 45سانت از دیوار متراژ فرش را در نظر بگیرید. حتما پای تخت خواب شما رابگیرد.

 

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی