خرید فرش کاشان

خرید فرش کاشان

چرا فرش کاشان بخرم؟

مگر فرش کاشان با بقیه فرشها تفاوت دارد؟

چرا فرش کاشان معروف است ؟

چگونه فرش کاشان را خریداری کنم ؟

خرید فرش یکی از ملزومات خانه است. این وسیله لازم در خانه ،وسیله ای است که اگر باکیفیت و ضمانت انتخاب شود میتواند چندین سال ماندگاری داشته باشد. از این رو با توجه با اهمیت بودن مبحث خرید فرش کاشان این مقاله ویرایش شده و منتشر شده است. 

 به دلیل کیفیت وماندگاری فرش کاشان ،افراد تمایل به خرید فرش کاشان دارند .اما خب با توجه به وضعیت اقتصادی افراد در جامعه کنون افراد به دنبال خرید باصرفه هستند . مکانهایی وجود دارند که در انها  فروش فرش کاشان زیر قیمت بازار صورت میگیرد. که افراد میتوانند به راحتی فرش با کیفیت کاشان را تهیه کنند. 

توصیف مختصر تاریخچه فرش کاشان

 از ادوار گذشته تاکنون  فرش این گوهر  باارزش جایگاه ومنزلت داشته و هم اکنون نیز جایگاهش را دارد. باید به فرش نه تنها یک کالا یا محصول برای خرید وفروش بلکه به عنوان تمدن یک ملت نگاه کرد. تمدن  واژه ای که سالیان دراز است که همراه نام کشورمان ایران به گوش میخورد. این ویژگی مهم به تنهایی حرفهای بسیاری برای خود دارد. زمانی کالایی باارزش میشود وافراد ارزش ان را درک میکنند که یک منشا با اصالت داشته باشد .فرش زمانی جایگاه پیدا کرد که فهمیدند، منشا ان تمدن وفرهنگ یک ملت است. زمان شاه عباس صفوی که کارگاه های قالی در شهر کاشان واصفهان وتبریز وچند شهر دیگر بنا کرد وبعد ها با پیشرفت وگسترش صنعت قالیبافی  ومطلع شدن مردم از این امر ،جایگاه فرش بیش از بیش بالا رفت. فرش ایرانی نماد فرهنگ ایران است. نقوشی که در هر فرش دیده میشود یک طرح ساده نیست بلکه نشان از فرهنگ ،سبک زندگی یک ملت است. فرشهای هر منطقه ای آیین وسنت های ان منطقه را به تصویر کشیده است.دربین فرشهای اصیل ایرانی ،فرش کاشان  از نظر اصالت ،کیفیت ،ظرافت وزیبایی حرف اول را میزند.کیفیت این فرش انقدر بالاست که طرفداران ان از هرگوشه وکنار جهان بخاطر این فرش وبافت تاریخی خود شهر به ایران سفر میکنند.

 

محبوبیت فرش کاشان


از دلایل محبوبیت فرش کاشان در جهان میتوان به تنوع طرح و رنگ وهمچنین مرغوبیت جنس هایی که دران به کار رفته ،به کار گیری هنر وظرافت ، رنگها زنده وطبیعی اشاره کرد .نقش ونگارهای ان جذاب است. از همه مهمتر گیرایی خاصی دارد.این گیرایی برای ببینده چشم نواز وجذاب است. از دلایل محبوبیت فرش کاشان این است که اصطلاحا میگویند که هر چه پاخوری ان بیشتر شود فرش جاافتاده تر وزیباتر میشود (فرش دست بافت )

برخی از دوستان میپرسند که مگر فرش کاشان با فرش جاهای دیگر متفاوت است ؟

بله به دلیل پیشینه تاریخی که در بالا به ان اشاره شد ،کاشان در زمینه فرش تخصصی کار میکند. در کاشان افراد متخصص در زمینه فرش فراوان یافت میشود. اما انچه که مهم است این است که کاشان در زمینه تمامی مباحث در حیطه فرش به صورت تخصصی درون خود جای داده است.تخصص در زمینه رفوگری ،رنگرزی ،نقشه کشی که در ارتباط مستقیم با فرشبافی قرار دارند ،در این شهر یافت میشود. فرش کاشان از لحاظ سبک بافت نیز متفاوت است. بنابراین با خرید فرش کاشان میتوانیدتفاوت فرش این شهر را با سایر شهر ها دریابید .

اطلاعاتی که از این جای مقاله به بعد در مورد ان صحبت میشود،صرفا در جهت کسب آگاهی برای خرید است.

فرش کاشان از لحاظ بافت به دودسته تقسیم بندی میشود:

1)فرش دست بافت کاشان

2)فرش ماشینی کاشان  

از نظر کیفیت واعلاء بودن فرش دست بافت کاشان مشهور است ،اما خب به دلیل قیمت ان برخی افراد قدرت خرید فرش دست بافت کاشان را ندارند. بنابراین به سراغ خرید فرش ماشینی کاشان میروند ان هم از کیفیت بالایی برخوردار است.

فرش ماشینی کاشان ،فرش ماشینی درجه یک یا ممتاز است .کارخانه های فرش زیادی در ایران وجود دارد ،اما کارخانجات کاشان در زمینه فرش به صورت تخصصی کار میکنند.  جالب است بدانید تنوع نقوش ،استفاده از مواد اولیه مرغوب سبب شده است فرش ماشینی کاشان  به فرش دست بافت ان نزدیک شود.

فرش ماشینی دست بافت گونه وهمچنین برجسته محصول جدید کارخانه های تولید فرش در کاشان است ،سبب شده محصولات تولید شده باماشینی های صنعتی تفاوت چندانی با فرش های دست بافت نداشته باشد.

اگر به دنبال خرید فرش کاشان هستید به شما پیشنهاد میکنم سایت ما را نگاهی بیاندازید تا به طور کامل با طرح های تولید شده در کارخانه های فرش کاشان آشنا شوید.

خب در زمینه خرید فرش کاشان را گپ را ادامه میدهیم.

اگر تمایل  به خرید فرش کاشان داشتید  شما میتوانید به کارخانه های فرش کاشان سربزنید وخریدتان را درب کارخانه انجام دهید. با اینکار اقتصاد خانواده را به درستی مدیریت کرده اید. زیرا به دلیل کیفیت فرش کاشان ، فرش کاشان برایتان چندین سال کار خواهد کرد. از طرفی به دلیل اینکه دلال و واسطه گر دربین شما وکارخانه فروشنده نبوده به همین دلیل قیمت مناسب برای شما تمام خواهد شد.

اگر این نوع خرید برایتان امکان پذیر نیست خریدآنلاین فرش را به شما پیشنهاد میکنم.

 

نکات کلی خرید فرش کاشان

 

-اگر میخواهید برای جهیزیه خرید کنید به شما پیشنهاد میکنم فرش کاشان بخرید دلیلش دوام وماندگاری است .

-اگر میخواهید فرشی بخرید که به فرش دست بافت از نظر جنس نزدیک باشد فرش ماشینی با نخ آکریلیک هیت ست شده بخرید.

-در خرید انلاین فرش ماشینی کاشان حتما به ادرس سایت ،اعتبار ان و....دقت کنید.

-نماد الکترونیکی همان ابتدای خرید در سایت بررسی شود.

لطفا با نظرات خود ما را در راستای افزایش سطح آگاهی در زمینه فرش یاری کنید.

 

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی

  • سلام به نظرم متن کاملی بود،به نظرم باید بیام کاشان رو ببینم