برند در خرید فرش ماشینی

برند در خرید فرش ماشینی

شاید از ان دسته افرادی باشید که به هنگام خرید نام برند خاصی را برزبان می اورند .هیچ شرکتی از ابتدای تاسیس برند نبوده است و یک شب به برند تبدیل نشده است. با سعی وتلاش گروهی وسپس جلب رضایت مشتری تواسنته به برند تبدیل شود. در برند سازی نام یک شرکت عوامل زیادی دخیل هستند که در ادامه مقاله به چند عامل ان اشاره میکنیم. اما برند سازی به چه معناست وچرا برخی از نام شرکت ها را در زمینه محصول خاص بیشتر از سایرین میشنویم؟معنای برند سازی به شخصی که ان را تعریف میکند بستگی دارد اگر به دید یک اقتصاد دان نگاه کنیم .او برند را بخشی از سرمایه سازمان وشرکت میداند. اگر ازدید صاحب شرکت وتولیدکننده نگاه کنیم .او برند را هویت کل سازمان میداند.اما اگر از دید مصرف کننده نگاه کنیم. او برند را در این خلاصه میکند که محصول تولید شده با این نام بهترین باشد. اما تعریف کلی برند این است ؛ برند یعنی یک نام، عبارت، نشانه یا علامت یا ترکیبی از اینها که با هدف متمایز کردن یک کالا یا خدمت از سایر کالاها و خدمات یک فروشنده یا برای ایجاد تمایز میان کالا و خدمت یک فروشنده با کالا و خدمات سایر فروشندگان به کار گرفته شود.

حال چگونه برندسازی کنیم؟

در زمان کنون ابزار مختلفی در برندسازی وجود دارد از جمله :

1)تبلیغات

2)روابط عمومی

3)بسته بندی

4)خدمات مشتری

البته عواملی محیطی بر برند موثر است. از جمله این عوامل :

-رقابت ؛از مهمترین عوامل موثر برکسب وکار وبرند شدن است. تعداد محصولاتی که مشابه مصول شما در بازار است بربازار محصول موثر است.

-تغییرات تکنولوژیکی

-تغییرات سیاسی

-تغییرات عوامل طبیعی

-تغییرات عوامل فرهنگی واجتماعی.

 

چند نکته که در مبحث برند گفتنش خالی از لطف نیست.

-برند در ذهن آرامش تولید میکند؛افراد به صورت طبیعی از ریسک کردن اجتناب میکنند وبه دنبال امنیت هستند. اگر برندی که استفاده میکنند به دفعات ودائم تجربیات مثبتی برای آنها تولید کند آنها در ذهن خود به آن اعتماد کرده ودرهنگام خرید ان برند آرامش خاطر خواهد داشت.

 

-برند تفاوت ایجاد میکند وزمان تصمیم گیری را کوتاه تر میکند.

-برند ارزش افزوده ایجاد میکند؛مشتریان بیشتر پول برای خرید یک برند میدهند. به دلیل کیفیت ،شکل وطراحی یا ارزشی که مردم جامعه برای ان برند قائل هستند ،بیشتر ان محصول را خریداری میکنند.

-برند بیان میکند که چه کسی هستید ؟

-برندها به مصرف کنندگان دلیلی برای اشتراک گذاشتن میدهند.

همه ما ایده هایی در مورد وسایلی که استفاده کردیم

 

ابزارهای برند سازی نیز با توجه به تکنولوژی تغییر میکند .درزمان کنون تلوزیون ورادیو بعد از اینترنت قراردارند.  میتوان گفت حداکثر تبلیغات برای برند سازی محصول از طریق اینترنت صورت میگیرد. اینترنت رسانه ای شده که تقریبا تمامی آحاد مردم طرفدارش هستند.این درحالی است که تلوزیون را برخی نمیپسندند ورادیو تقریبا بخش کمتری نسبت به تلوزیون طرفدار دارد.

برند سازی به صورت کلی توضیح داده شد .برای بررسی بیشتر میتوانید به سایت های تخصصی مراجعه کنید.

 

از این جای مقاله به بعد میخواهیم وارد موضوع اصلی شویم .

با مفهوم برند تا به اینجا آشنا شدیم. نقش برند در فروش محصول زیاد است.

در مفهوم برند اشتباهات رایجی دربعضی مواقع صورت میگیرد.از جمله:

1)برند را با ارم تجاری یکی میدانند. درحالی که این دو با هم یکی نیستند.

2)برند بودن دلیل بر گران بودن ان محصول ندارد. پس بدانید که هرمحصول گرانی برند نیست.

3)برند یک اتفاق رویداد محور نیست.

4)برند با لوگو ارم یا المانهای سمبیلک متفاوت است.

5)برند با شهرت ومعروفیت متفاوت است مفهوم این حرف این است که هر سلبریتی دارای برند شخصی نیست.

 

برند نه نام تجاری!!!!!!!!!!!!!

 انتخاب محصول برند در هنگام خرید وسایل اشپزخانه بیشتر به چشم میخورد. اما در خرید محصولاتی نظیر فرش ماشینی نیز مهم است. که برخی به این موضوع توجه نمیکنند.

برخی برای خرید فرش ملاکشان اول قیمت وبعد طرح ورنگ زیباست. این ملاک ها درست هستند اما آیا برای خرید یک فرش ماشینی همین ملاک ها کافی هستند ؟ یکی از مهمترین ملاک های خرید فرش، برند است. حالا سوال پیش میاید که چرا یک فرش برند را باید تهیه کنیم؟ دلیل این ملاک مهم این است که شخصی که فرش برند تولید میکند با فروش فرشی که جنس خوب دارد هویت خود وبرند خود را خراب نمیکند. البته این نکته نیز مهم است که برخی صاحبان شرکت ها از نام برند خود سوء استفاده میکنند. برند بودن محصول شاید دلیل بر بهترین بودنش داشته باشد. کافی است شما بخواهید بهترین وبرند ترین فرش را انتخاب کنید . راههای مختلفی برای خرید بهترین فرش ماشینی وجود دارد عنوان بهترین فرش ماشینی را بیان کردم چون برند بودن وبهترین در تناسب هستند. شاید الان سوالی ذهنتان را درگیر کند. از کجا بهترین فرش ماشینی را تهیه کنم؟

 

 

چرا برند؟

برند در انتخاب یک فرش ماشینی مهم است.

فرشهای تقلبی متاسفانه چند سالی است وارد بازار شده است  وگاهی متاسفانه برخی از افراد گول میخورند وانها را میخرند. فرشهای تقلبی از جنس مطلوب برخور دار نیستند. چون فرش با سلامت جسمی فرد رابطه دارد.فرشهای تقلبی چون از الیاف نامناسب در بافت انها استفاده شده با پهن کردن در خانه به سلامت شما لطمه خواهد زد. فرشهای برند یا فرشهای اصل دارای شناسنامه فرش است که در پشت فرش چسبانده شده است. این شناسنامه به غیر از اطلاعات فرش ارم کیفیت کالا را درکنارخود دارد. برند بخرید تا در دام کلاهبرداران وفروشندگان فرشهای تقلبی گیرنکنید.

 

 

تهیه بهترین فرش ماشینی به طرق مختلف امکان پذیر است. تهیه یک فرش از تمام شهرها واز تمام فروشگاهها به راحتی امکان پذیر است .اما آیا به نظرتان بهترین فرش ماشینی را خریده اید و یا اینکه به اندازه کافی برای شما عمر خواهد کرد. برند فرش کاشان برندی که به شهر کاشان تعلق دارد. فرش کاشان را هر جای دنیا که به زبان بیاوری فرش کاشان با زیبایی تمام در ذهن ها تداعی میشود. همین تداعی شدن به بهترین جنس وکیفیت در کنارزیبایی خود بهترین تبلیغ است. جنس خوب فرش کاشان عمر ودوامش وطراحی زیبای نقشه ها همه وهمه تبلیغات گسترده برای فرش کاشان است. بهترین خریدن به معنای گران خریدن نیست. شما میتوانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه ویا خرید اینترنتی با قیمت مناسب فرش دلخواهتان را تهیه کنید.

 

مطالب مشابه

خرید عمده فرش
چهارشنبه 08 اسفند 1397

خرید عمده فرش

ادامه مطلب

تاثیر اقتصاد در انتخاب وخرید فرش ماشینی
پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398

تاثیر اقتصاد در انتخاب وخرید فرش ماشینی

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی