خرید اینترنتی فرش عید نوروز

خرید اینترنتی فرش عید نوروز

خرید فرش برای عید نوروز از ان دسته خرید هایی است که نیاز دارد تا زمان کافی برای ان خرج کنید.چرا ؟ چون فرش نقش مهمی در خانه ما ایرانیان دارد.بررسی ده ویژگی برتر فرش ماشینی میتواند شما را در این انتخاب مهم یاری کند. بهترین زمان برای خرید فرش عید نوروز برخلاف تصورعامیانه(خرید فرش عید نوروز دقیقا نزدیک عید) از اول پاییز تا اواسط زمستان است. زیرا در این زمان هم شما زمان کافی برای انتخاب وخرید فرش عید نوروز دارید وهم کارخانه ها در نزدیک عید نوروز تراکم کاری بالاتری دارند .هرچه تراکم کاری بالابرود،مشکلاتی نیز به همراه می اورد.

خرید فرش در عید نوروز و دکور نوروزی  ؛

1)چون فصل بهار تقریبا هوا (در برخی نقاط معتدل و در برخی نقاط گرم )است پس برای انتخاب رنگ فرش یا رنگ دکورسیون از بین رنگهایی انتخاب کنید که سرد وآرامش بخش هستند. رنگ سبز وآبی ملایم(آسمانی ) و.... از جمله رنگهایی هستند طبیعت متعدل یا سرد دارند.اما رنگهایی نظیر قرمز،بنفش ،سرمه ای ،قهوه ای پر، رنگهای گرم هستند ومتناسب با فصل بهار نیستند. (میتوانید در جزئیات از رنگهای گرم استفاده کنید اما رنگ دکوراسیون را بهتر است از بین رنگهای خنثی یا سرد استفاده کنید. )

2)چون فصل بهار بیشتر دکور خانه باز چیده میشود و درو پنجره های خانه باز هستند بهتر است از طرحهایی انتخاب کنید که در صورت کثیف شدن (جذب گرد وخاک) کثیفی را نشان ندهد.

3)اکثر افراد چون چیدمان باز در خانه میچینند وعلاقه دارند که مبلمان را باز بچینند پیشنهاد میکنیم که از بین طرحهای غیر مرکزگرا فرش انتخاب کنند. (البته در صورتی که فضای پذیراییتان را به چند دسته تقسیم کرده اید میتوانید یک طرف پذیرایی دکور گرد بچینیند وطرف دیگر ان دکور معمولی بچینید. در نتیجه برای فرش جلومبلی دکور گرد میتوانید از طرحهای غیرمرکزگرا انتخاب کنید.

4)در دکور برای عید نوروز حتما از گیاهان طبیعی استفاده کنید. استفاده از گیاهان در محیط خانه علاوه بر تولید اکسیژن،به فضای خانه روحیه وانگیزه میدهد. (القای انرژی مثبت به خانه)(پیشنهاد میکنم از گل پتوس در خانه استفاده کنید.)

5)طرحهای متنوع فرش میتواند شما را در چیدن یک دکور بهاری کمک کند.

6)برای ایجاد هارمونی در دکور خانه از رنگهای خنثی استفاده کنید.رنگ طوسی یک رنگ خنثی است.

چند  ترکیب رنگ برای دکوراسیون

ترکیب سبز وکرم (برای فصل تابستان وبهار فوق العاده است.)

ترکیب ابی وسفید (برای اینکه رنگها کنار هم جلوه داشته باشد از ابی کمی تیره استفاده کنید. )

ترکیب شیر شکلاتی (منظور دکور شیری با رگه های شکلاتی بچینید.)

ترکیب چهره ای وروناسی یا البالویی (چهره ای صورتی خیلی روشن است که کنار رنگ تیره مثل روناسی جلوه بیشتری دارد.)

تمامی دکور را رنگ روشن نچینید حتما در دکور از یک وسیله با رنگ پر استفاده کنید.

چند نکته راه گشا برای خرید فرش عید نوروز

-در هنگام خرید فرش حتما از اصالت وکیفیت ان اطمینان حاصل کنید.

-در هنگام خرید فرش حتما از فروشنده در مورد ضمانت وگارانتی سوال کنید.

-اگر فرشتان در اثر گذاشتن اجسام داغ دچار سوختگی کلی شده است و دیگر نمیشود از ان برای اتاق پذیرایی استفاده کرد بهتر است به فکر خرید یک فرش جدید برای عید نوروز باشید.

-درهنگام خرید فرش حتما دقت داشته باشید که حتما فرش با الیاف آکریلیک هیت ست شده بخرید. استفاده از این الیاف در بافت فرش سبب شده است که هم از نظر ظاهری فرش پر تراکم به به نظر بیاید. همچنین احتمال پارگی در این فرشها بسیار کمتر است.اگر فرش به طور خالص از الیاف آکریلیک بافته شده باشد در مقابل عوامل محیطی مثل روغن و نور خورشید بسیار مقاوم است.

- بهترین زمان خرید فرش برای عید نوروز بازه زمانی اوایل پاییز تا اواخر زمستان است .هرچه به عید نوروز نزدیک تر شویم تراکم کاری شرکت های فرش بالاتر میرود.

-اگر در فکر خرید فرشی ماشینی ارزان هستید ،بهترین مرکز خرید فرش ماشینی کارخانه ها هستند. چون واسطه ها حذف میشوند بنابراین قیمت ها مناسب تر محاسبه میشوند.

 

خرید اینترنتی فرش عید نوروز

-استفاده از مبل های مبنت سنتی  برای دکور تابستانه وبهاره فوق العاده است.

***بناراین بهترین زمان برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت عید نوروز هم اکنون شروع شده است. فرصت را از دست ندهید.***

 


 
 

مطالب مشابه

خرید اینترنتی چطور و چگونه؟؟؟
چهارشنبه 24 مهر 1398

خرید اینترنتی چطور و چگونه؟؟؟

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی