قیمت فرش در شهر فرش کاشان

قیمت فرش در شهر فرش کاشان

افراد در اکثر مواقع قبل از خرید در تلاش هستند که قیمت محصولی که قرار است خریداری کنند را بدانند.شروع به گشتن در فضای مجازی  و جستجو کردن محصولی که به ان نیاز دارند ،میکنند. سپس  درب مغازه  قیمت ان محصول را میپرسند، حال گاهی اوقات مشاهده میکنند که یک محصول با چندین قیمت به فروش میرسد. اولین تحلیلی که ذهن افراد دارد این است که محصول در فضای اینترنت با قیمت ارزان تر و در فضای حقیقی گران تر به فروش میرسد(انتخاب روش خرید اینترنتی ). دسته ای از افراد هستند که بعد از این تحلیل ،تحلیل دیگری در ذهن دارند. حتما محصول عیبی دارد که فروشنده در فضای اینترنت با قیمت مناسب تر به فروش میرساند.

چگونه تشخیص دهیم محصولی که قرار است از فروشگاه های اینترنتی بخریم اصل است وتقلبی به ما فروخته نشده است ؟

1)بستگی به نوع محصول دارد .

2)چگونه فروشگاه معتبر در فضای مجازی را بشناسیم ؟ (پاسخ این سوال میتواند شما را در زمینه خرید محصول اصل یاری کند.)

فرض کنید محصولی که تصمیم به خرید ان دارید ،فرش ماشینی است .البته تلاش بر این دارید که فرش کاشان را تهیه کنید. زمانی که در نت سرچ بزنید مشاهده خواهید کرد که در هر یک از صفحات گوگل انواع کارخانه های فرش با طرحهای مختلف فرش برای شما نمایان میشود. چند مدل سرچ برای یافتن فرش مورد نظرتان وجود دارد :

-فرش ماشینی 1200شانه

-طرح افشان

-فرش ماشینی 12متری

-خرید اینترنتی فرش ماشینی

-خرید فرش ماشینی کاشان

-خرید مستقیم فرش از کارخانه

-فرش 1200شانه

-فرش ماشینی دست بافت گونه

-فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟

در هریک از این سرچ ها وصدها سرچ دیگر هر بار گوگل پیشنهاد های مختلفی به شما خواهد دارد. اگر طرحتان را انتخاب کرده باشید مشکل چندانی نخواهید داشت. اما اگر کلی تر سرچ زده باشید زمان زیادی خواهد گذشت تا فرش دلخواهتان را بیابید.

در مرحله بعد ،امکانات سایتها را باهم مقایسه کنید :

-تست دکور برای شما قرار داده شده تا در دکور امتحان کنید.

-گارانتی وضمانت نامه 5ساله دارد.

-قیمت ها مناسب است چون این سایت تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه یک کارخانه فرش است که خود محصولات تولیدی کارخانه خود را به فروش میرساند (واسطه ندارد. ) -امنیت خرید دارید .(نماد الکترونیکی پایین سایت که نشان از امن بودن سایت دارد. البته به شرطی که تنها یک عکس نباشد وزمانی که روی تصویر کلیک کردید صفحه ای  باز شود واطلاعات صاحب کارخانه در ان وجود داشته باشد.)

-پرداخت درب منزل برای شما گذاشته است.(نهایت اعتماد به مشتری )

-7روز زمان دارید تا در صورتی که علاقه به تعویض داشتید ،فرش خود را تعویض کنید.

-ضمانت کیفیت کالا برای مشتری قرار داده است.البته همه امکاناتی که دربالا مورد به مورد گفته شد ،کارخانه فرش آریامهر برای مشتریان خود فراهم کرده است و شاید هیچ کارخانه دیگری در سایت خود چنین امکاناتی برای مشتریان خود فراهم نکرده باشد.

حالا به نظر شما چرا قیمت فرش در شهر فرش کاشان مناسب است ؟؟

آیا کیفیت مطلوب را ندارد ؟؟

آیازیبایی لازم را ندارد ؟؟؟

یک راهنمایی برای تشخیص کیفیت فرش ماشینی نخ خاب مهمترین عامل در کیفیت فرش ماشینی است. زمانی که قصد خرید فرش را دارید حتما به جنس نخ خاب ان توجه داشته باشید.بهترین جنس نخ خاب فرش ماشینی،الیاف آکریلیک هیت ست شده است. چون حساسیت زا نیست و از طرفی پرزدهی زیادی نیز ندارد.

زیبایی وظرافت فرش

میتوانیدفرش با  قیمت مناسب و زیبا بخرید. ظرافت وزیبایی فرش ماشینی وابسته به شانه فرش است. هرچه شانه فرش بالا باشد فرش ظرافت بیشتری دارد. در نتیجه زیباتر است.(چون فرش پر تر به چشم میاید. ) پس اگر کیفیت وظرافت را با هم میخواهید فرش ماشینی با شانه وتراکم بالا بخرید.

طرح فرش
فرش کاشان از طرحهای با اصالت تا طرحهای فانتزی را در برمیگیرد.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *
نتیجه گیری پایانی این است که تجربه و تخصص حرف اول را میزند. به همین دلیل کاشان در زمینه فرش مخصوصا فرش ماشینی در جهان جزء برترین هاست. 


 

مطالب مشابه

قیمت فرش کاشان
شنبه 01 تیر 1398

قیمت فرش کاشان

ادامه مطلب

فروش فرش کاشان زیر قیمت بازار
چهارشنبه 17 مهر 1398

فروش فرش کاشان زیر قیمت بازار

ادامه مطلب

قیمت به روز فرش ماشینی 1200شانه
دوشنبه 05 اسفند 1398

قیمت به روز فرش ماشینی 1200شانه

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی