چیدمان دکوراسیون مناسب با فرش صورتی

چیدمان دکوراسیون مناسب با فرش صورتی

رنگ صورتی، یک رنگ پرطرفدار میان خردسالان و جوانان است؛ و اکثر تازه عروسان در زمان خرید جهیزیه رنگ صورتی را به عنوان تم رنگی دکوراسیون خود انتخاب می‌کنند. صورتی یک رنگ لطیف و رمانتیک است که در کنار دیگر رنگ‌ها می‌تواند خود را بیشتر به نمایش بگذارد. رنگ صورتی چرک، فضایی خاص و رنگ صورتی روشن محیطی آرام ایجاد می‌کند. تا به حال به رنگ فرش صورتی فکر کرده‌اید؟ ممکن است فرش صورتی مورد پسند خیلی از افراد نباشد؛ زیرا با خصوصیات و پتانسیل آن جهت بکارگیری در دکوراسیون داخلی آشنا نیستند. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نحوه طراحی دکوراسیون داخلی منزل متناسب با فرش صورتی آشنا کنیم و به بسیاری از سوالات شما پاسخ دهیم.

رنگ صورتی دارای چه ویژگی‌هایی است؟
مزایا و معایب فرش صورتی رنگ چیست؟
رنگ صورتی با چه رنگ‌هایی هماهنگی دارد؟

ویژگی‌های رنگ صورتی

رنگ صورتی، ترکیبی از دو رنگ قرمز و سفید است که با کم و زیاد کردن هر کدام از این رنگ‌ها ویژگی‌های رنگ صورتی به طور کلی تغییر خواهد کرد. اکثر ما با دیدن رنگ صورتی به یاد گل‌های رز صورتی میوفتیم که در حیاط بسیاری از خانه‌های قدیمی کاشته می‌شد و فضا زیبایی را به وجود می‌آورد. به طور کلی می‌توان گفت که رنگ صورتی پر رنگ محرک و انرژی زا است و رنگ صورتی کم رنگ مظهر آرامش، عشق و مهربانی است. بسیاری از افراد بر این باورند که رنگ صورتی، رنگی دخترانه است و باید تنها مخصوص دختران استفاده شود؛ اما با گذشت زمان این طرز فکرهای اشتباه توسط طراحان مد از بین رفته و امروزه رنگ صورتی در بسیاری از مکان‌ها استفاده می‌شود. رنگ صورتی برای داشتن دید مثبت نسبت به زندگی موثر است. افرادی که از رنگ صورتی برای طراحی دکوراسیون خود بکار می‌گیرند عموما افراد قابل اعتماد و پر انرژی هستند که می‌توان لحظات خوشی را با آن‌ها سپری کرد.

فرش صورتی با چه رنگ مبلمانی ست می‌شود؟

فرش کرم صورتی یا طوسی صورتی

اکثر افرادی که دارای دکور مدرن هستند به طرف فرش طوسی صورتی می‌روند و افرادی که دارای دکور کلاسیک و سنتی هستند به فرش‌های کرم صورتی علاقمند می‌باشند. فرشی با گل‌های صورتی کم رنگ یا پررنگ با زمینه کرم جلوه زیبایی را برای سالن پذیرایی ایجاد می‌کند. فرش کرم صورتی برای مبلمانی به رنگ کرم، آبی، سرمه‌ای و خاکستری مناسب می‌باشد. فرش طوسی صورتی با نقش وینتج محیطی خاص و شیک به وجود می‌آورد.

رنگ بنفش

رنگ صورتی با بنفش دو رنگ خاص و دخترانه که برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب و نشیمن مناسب می‌باشد؛ به عنوان مثال فرشی به رنگ صورتی کم رنگ با مبلمانی با پارچه مخملی بنفش همراه با کوسن‌های صورتی جلوه زیبایی به ارمغان می‌کشد.

رنگ آبی

ممکن است ترکیب رنگ آبی و صورتی را زیاد دیده باشید؛ چرا که بسیاری از طراحان از ترکیب این دو رنگ برای محیط‌‌های تجاری مانند کافه‌ها استفاده می‌کنند. البته از این ترکیب رنگ هم می‌توان برای دکوراسیون خانه نیز استفاده کرد؛ ترکیب این دو رنگ در کنار هم حس خوبی را به شما منتقل می‌کند.

رنگ سبز

رنگ صورتی ملایم در کنار رنگ سبز، زیبایی منحصر به فردی دارد. برای استفاده از این ترکیب رنگ لازم نیست که حتما مبل سبز یا صورتی خریداری کنید در واقع این کار را باید با ظرافت و دقت بالایی انجام شود. به عنوان مثال اگر در منزل خود از گیاهان آپارتمانی نگه داری می‌کنید؛ می‌توانید بدین صورت رنگ سبز و به رنگ صورتی اضافه کنید.

رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای با صورتی، ترکیبی بولد و لوکس است و به حد چشمگیر استه که در اولین نگاه توجه شما را به این ترکیب رنگی جذب می‌کند.

رنگ زرد

ممکن است عجیب به نظر برسد اما ترکیب رنگ زرد با رنگ صورتی، انرژی زیادی را پدید می‌آورد. رنگ صورتی با رنگ زرد همنشینی خوبی دارد خصوصا اگر با طرح‌های گل گلی همراه شود.

رنگ قرمز

ترکیب رنگ قرمز با صورتی حس هیجان، شادی و انرژی را به شما القا می‌کند. محیطی که این دو رنگ در سطح وسیعی بکار رود می‌تواند یک نقطه عطف در دکوراسیون شما به وجود آورد؛ مانند فرش لاکی یا قرمز رنگ با مبلمانی به رنگ صورتی و کوسن‌های قرمز

رنگ مشکی

ترکیب رنگ مشکی با صورتی در واقع محیطی آرام و دراماتیک ایجاد می‌کند. امکان دارد این ترکیب رنگ را در کل محیط و اجزای مختلف تکرار کنید؛ در حالی که می‌توانی این ترکیب را فقط دریک عنصرداشته باشید و آن را به نقطه عطف طراحی تبدیل کنید.

رنگ متالیک

ترکیب رنگ صورتی با رنگ‌‌های متالیک مانند نقره‌ای و طلایی بینظیر است. این ترکیب رنگ بسیار زیبا و خاص است که می‌توان در تمام نقاط خانه از آن استفاده کرد.

رنگ خاکستری

در واقع می‌توان گفت که خاکستری بهترین گزینه رنگی در کنار رنگ صورتی است. هر طیفی از رنگ خاکستری، از تیره تا روشن برای ترکیب رنگ صورتی مناسب است. این ترکیب رنگ برای هر فضایی در دکوراسیون خانه زیبا است الخصوص برای طراحی به سبک‌های مدرن کارآمد می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه

فرش ماشینی تقلبی
چهارشنبه 28 آذر 1397

فرش ماشینی تقلبی

ادامه مطلب

خرید فرش آگاهانه
چهارشنبه 28 آذر 1397

خرید فرش آگاهانه

ادامه مطلب

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل
چهارشنبه 28 آذر 1397

نکات لازم برای چیدمان زیباتر منزل

ادامه مطلب

فرش مناسب منزلتان چیست؟
پنجشنبه 20 دی 1397

فرش مناسب منزلتان چیست؟

ادامه مطلب

گبه- گلیم -جاجیم
چهارشنبه 26 دی 1397

گبه- گلیم -جاجیم

ادامه مطلب

خرید مستقیم فرش از کارخانه
شنبه 29 دی 1397

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ادامه مطلب

فرش اتاق کودک
دوشنبه 01 بهمن 1397

فرش اتاق کودک

ادامه مطلب

مرمت  یا رفو گری فرش
چهارشنبه 03 بهمن 1397

مرمت یا رفو گری فرش

ادامه مطلب

نظرات کاربران

کد امنیتی